Gå til innhold

Ønsker å kjøpe Better Bodies bukse og "Best med mental trening"


Dice89

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Noen som selger Better Bodies Baggy soft pant? Helst grå, str S eller M.

Lurer også på om noen har lest ut "Bli best med mental trening" av Erik Bertrand Larssen og ønsker å kvitte seg med den for en billig penge? ;)

Koster ikke den typ 79,- i bokhandel nå? Og nå er det mammut-salg snart, bare et tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster ikke den typ 79,- i bokhandel nå? Og nå er det mammut-salg snart, bare et tips :)

Oi, koster den ikke mer? På nettbutikkene var den jo prisa til et par hundre kr., men jeg ser nå at det sikkert var innbundet utgave jeg så på - billigere med pocket selvfølgelig :facepalm:

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, koster den ikke mer? På nettbutikkene var den jo prisa til et par hundre kr., men jeg ser nå at det sikkert var innbundet utgave jeg så på - billigere med pocket selvfølgelig :facepalm:

Takk for svar!

Hehe, av og til er det fordeler med å jobbe i bokbransjen også! :p Hvis du ikke finner så har jeg et ekstra eksemplar du kan få kjøpe, men jeg er ganske sikker på at det blir billigere for deg å gå i bokhandelen, mtp frakt osv! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, av og til er det fordeler med å jobbe i bokbransjen også! :p Hvis du ikke finner så har jeg et ekstra eksemplar du kan få kjøpe, men jeg er ganske sikker på at det blir billigere for deg å gå i bokhandelen, mtp frakt osv! :)

Flott, da skal jeg sjekke i bokhandelen - du har helt sikkert rett i at det et det billigste alternativet hvis den er SÅ billig ja (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...