Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil anbefale at du starter med de vektene som ikke er tyngre enn at du klarer å gjennomføre et sett/en runde med repetisjoner, med god teknikk.

hvor ofte du øker vektene kommer veldig an på hva slags øvelse det er, hvordan sett-repetisjoner du har, hvilket mål du har for styrketreningen, om du spiser og sover godt nok, hvor mange ganger i uka du trener, osv.

f.eks så vil en person som trener markløft for å bli sterkest mulig, som trener fem ganger i uka og sover nok og spiser bra, vil kunne øke vektene i et helt annet tempo enn en person som trener for å bli god på langdistanse/muskulær utholdenhet, men som bare trener en gang i uka, som sover 3-4 timer om natten og lever på cola og snickers.

ser du hva jeg mener?

jeg anbefaler at du finner deg et treningsprogram som passer dine mål; da slipper du som regel å tenke på når du skal øke vektene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...