Gå til innhold

magesmerter og kvalme ved trening


marylame

Anbefalte innlegg

Jeg er 24 år, 171cm og 55kg. Jeg ser på meg selv som veldig godt trent, i alle fall fram til nå. Pleide å trene 5-7 ganger i uken. Rett før jul var jeg bortreist og tok meg derfor litt treningsfri, men når jeg skulle starte opp igjen kunne jeg ikke engang gå på tredemølla i 3min før jeg fikk magesmerter. Prøvde med litt lett jogging, men da ble magesmertene bare værre, jeg ble kvalm og svimmel. Nå er det godt 3uker og jeg blir ikke bedre, holder ikke ut 10min engang. Prøvd meg smått på styrketreningen for å se om det er bedre, men det er det samme der. Blir helt tømt for energi med engang og skjelver i rundt 30min etterpå og så kan jeg plutselig føle meg helt fin igjen. Fryktelig irriterende! Gått ned 3kg i muskelmasse allerede og alt jeg vil er bare å komme i form igjen. Noen andre som har opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg var redd for å få det svaret! Er i Tyskland nå og reiser hjem imorgen og blir kun 4dager før jeg reiser til Mexico på ubestemt tid. Ved erfaring finner ikke legen det ut på første besøk! Men jeg får bestille en time og krysse fingrene for at jeg blir litt klokere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...