Coconut Skrevet 11. januar 2014 Skrevet 11. januar 2014 Bestilte jentepakken på Gymgrossisten og fikk disse tablettene med. Jeg er litt usikker på hvor mange jeg skal ta for dag - det står på Gymgrossistens side at man skal ta 1 tablett for dag, men på boksen står det at 3 tabletter for dag ved siden av normal kost bla bla bla er bra bla bla bla... Skal jeg ta 1 eller 3 tabletter? Siter
Zmurph Skrevet 11. januar 2014 Skrevet 11. januar 2014 Ville bare ha tatt en. Da sparer du penger, og det er ikke noen vits med voldsomme mengder vitaminer i tilskuddsform. Siter
Coconut Skrevet 11. januar 2014 Forfatter Skrevet 11. januar 2014 Ville bare ha tatt en. Da sparer du penger, og det er ikke noen vits med voldsomme mengder vitaminer i tilskuddsform. Sant det, men dette kosttilskuddet er jo ganske så billig, så å ta 3 for dag skader ikke - men jeg vil så klart ikke få "vitaminoverdose"... Har bare tatt en i dag iallefall, for et litt skeptisk til å ta 3 stk når det står på gg at jeg bare skal ta en. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.