Gå til innhold

noen spørsmål :)


Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på PSMF,for å se om det er noe som fungerer på meg,har laget en annen tråd om hvorfor å slike ting..

Meeen så er jeg jo helt grønn da, å skal starte i morgen,og har kjøpt inn mat til hele uka(blir en del kylling å hjort gitt...hehe),men er litt usikker på mais,gullerøtter og ekstra lett lett rømme,er dette skikkelig fy fy å spise,siden det har endel carbs? Ser mange bruker mager kesam til å lage dressinger å slike ting,men jeg syes at den har en litt bitter ettersmak,og håper derfor at det "går bra" å bytte den ut med den ekstra lett lettrømmen.

Eller så trenger jeg alle tips jeg kan få,er matsær,så give it to me ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk takk ,godt å vite :D Lurte på om jeg skulle kjøpe meg proteinpulver,slik at jeg er sikker på å få i meg nok proteiner på en dag,så sitter å ser inne på proteinfabrikken på et som heter Diet protein,chocolate heaven. Er det et greit produkt,eller er det andre du/dere vil anbefale isteden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd diet proteinet, men selv anbefaler jeg chocolite sitt french vanilla (men dette får du kun tak i på nettet, nærmere iherb..) de beste jeg har prøvd av de du får tak i her er trooponin med sjokolade eller myoprotein i moccasmak (om du liker kaffe da..) ellers anbefaler jeg ikke whey:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...