Gå til innhold

Logging av trening


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvordan logger dere treningen? Jeg trener sykling + løping, og nå litt styrke. Bruker pulsklokke til kondisjonstreningen og logger i garmin sitt eget program. Men skulle gjerne ha loggført all trening på samme sted. Noen forslag til morsomme og motiverende logge-programmer på pc? Ikke nødvendig med app.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

Det trenger du ikke ha - alle tilbakemeldinger er veldig hyggelige, og jeg tror ikke jeg hadde kommet like langt som jeg har uten loggboken min (: Har, dessverre, ingen andre tips, for jeg logger bare her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan logger dere treningen? Jeg trener sykling + løping, og nå litt styrke. Bruker pulsklokke til kondisjonstreningen og logger i garmin sitt eget program. Men skulle gjerne ha loggført all trening på samme sted. Noen forslag til morsomme og motiverende logge-programmer på pc? Ikke nødvendig med app.

Jeg har akkurat startet å logge inne her, men har logget her en god stund. Der får du poeng for aktivitetene du logger, noe hvertfall jeg synes er veldig motiverende :) Anbefaler deg å prøve den ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...