Gå til innhold

selinepet

Medlemmer
  • Innholdsteller

    33
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om selinepet

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 03. juli 1997

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Tusen takk for hjelpen! Skal teste det ut neste uke Har nettopp startet med vanlig markløft, ca 1 mnd siden, da jeg tidligere var veldig usikker på teknikken, og derfor droppet hele øvelsen:facepalm: Så har nok, som du sier, mer å gå på på markløften enn på knebøyen med det første!
  2. Så du ville kuttet ned til 2 økter i uken? Jeg er 18 år, og per dags dato er 1rm 100 kg i bøy og mark, 70 kg i benkpress, 9 chins og 40 kg skulderpress med stang.
  3. Heisann Jeg spiller håndball på juniornivå og til høsten blir det mye håndball. 3 treninger med det laget + kamper, i tillegg til 2 økter i toppidrett og en basisøkt (hovedsaklig hurtighet + spenst, eller styrke: benk og bøy) Jeg er i tillegg svært interessert i styrketrening og liker å løfte tungt. Har i sommer trent 5-6 dager i uken med 2 splitt, og trives godt med det. Men nå vurderer jeg å starte med fullkropp til høsten pga så mye håndball. Det jeg kunne trengt litt hjelp med er hvordan jeg burde lagt opp styrketreningen. Er ute etter å kunne ha framgang på styrken i tillegg til
  4. Det programmet så veldig greit ut Takk for svar!
  5. Veier ca 68 kg og maxløftene mine er 55 kg i benk, 80 kg i bøy og 90 kg i mark.
  6. Okei, tusen takk! Skal sjekke de ut
  7. Jeg har trent skikkelig styrke siden juli-august 2013, altså ca 6 mnd. Har hatt stor framgang og økt en god del i muskelmasse. Pleier å ha 4-5 styrkeøkter i uken, med mest fokus på baseøvelser. Nå for tiden skal jeg øke håndballmengden, og derfor må jeg redusere antall styrkeøkter i uken for å få tid til alt. I en vanlig treningsuke ser jeg for meg å få til 3 styrkeøkter i uken. Det jeg lurte på var om jeg kunne begynne med SS, selv om jeg har trent styrke en liten stund. Programmet hadde passet supert inn i min treningsuke skjønner dere Noen som har forslag?
  8. I følge kcal-kalkulatoren til fitnessbloggen, har du ett vedlikehold rundt 2600 kcal (moderat aktiv, 3-5 økter i uken). Siden du vil opp i vekt ville jeg lagt til 200-500 kcal ekstra i uken. Om å gå opp i vekt og fordelingen mellom næringsstoffene står masse bra om her: http://fitnessbloggen.no/8-tips-til-deg-som-vil-opp-i-vekt/
  9. Tusen takk for gode tips! Har visst masse nytt jeg må prøve
  10. Godt å høre at det ikke var masse avanserte øvelser! Og nå jeg må nesten få tak i ett slikt bånd! Tusen takk for bra svar!
  11. Spiller på damelag i 3.divisjon som venstre bakspiller
  12. Jeg spiller håndball aktivt og er ganske sterk sammenlignet med de på alderen min som også spiller håndball. Men man kan jo alltid forbedre seg, så jeg lurte på om det er noen spesielle øvelser man burde trene i forhold til å spille håndball? Eller er det kun baseøvelser for hele kroppen som gjelder? Er takknemmelig for svar
  13. Jeg har akkurat startet å logge inne her, men har logget her en god stund. Der får du poeng for aktivitetene du logger, noe hvertfall jeg synes er veldig motiverende Anbefaler deg å prøve den ut!
×
×
  • Opprett ny...