Gå til innhold

espen arntzen


heddahedda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har en veldig uvanlig skade som få jeg har kontaktet kjenner til, og da tenkte jeg at han muligens hadde erfaring siden han virker kunnskapsrik ;-)

Etter hva jeg har forstått/erfart (etter å hatt han som foreleser) så har han en enorm kunnskapsbase når det gjelder det veldokumenterte, men også stor interesse for litt mer alternative ting hvor "det er mye som tyder på det og det", altså i en positiv forstand med forskning som ligger i bunn. Han var f eks den første som introduserte meg for hvordan man skal spise for å hindre/begrense betennelsetilstand og viktigheten av mer omega 3 og d-vitamin enn tidligere anbefalt. Jeg sier ikke at han var den første som begynte å praktisere dette, men han var hvertfall tidlig ute. Nå vet ikke jeg hvilken skade det er snakk om, men du har jo flere andre gode PTer du kan vurdere om det av en eller annen grunn ikke blir Espen. Men, nå er jo Espen naprapat i tillegg, så han er garantert ikke et dumt valg.

Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar gjerne imot tips angående å begrense betennelsetilstand *hint hint* ;)

(beinhinnebetennelse og evt. ved kink i ryggen(utifra hva jeg forstod da jeg fikk en skikkelig kink i 2010 så var det betent inni der...men legen var mer interessert i å gi meg smertestillende enn å forklare meg hva kink faktisk var. geeez som jeg misliker leger sånn sett. jeg er faktisk veldig mye mer interessert i å vite hva som feiler meg så jeg forstår hva som må til for å bli bedre enn å bli sent hjem med heavy smertestillende))

Svarer deg på privat melding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...