marulv Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Her kjøpte jeg meg tidenes friskeste og flotteste styrkeløftsko fra USA, og så gikk jeg på blemma hvor jeg bomma på str. Kjempeleit! Spesielt da de har litt "one of a kind"-farge som få i Norge har. Disse er i str. 38, men tilsvarer gjerne en 38,5. Kjøpt hos Footlocker for en totalsum på ca. 1000 kr inkl. shipping og toll. Samme modell i Norge, i svart og rød, koster ca. 900 kr på de sidene jeg har sett, så håper å kunne få solgt disse for det samme eller nærmere det jeg selv har lagt ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xxxxx Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Vil bare si at disse skoene er konge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marulv Skrevet 27. november 2013 Forfatter Del Skrevet 27. november 2013 Vil bare si at disse skoene er konge! Tviler ikke et sekund! Derfor er det ekstra bittert at de ikke passet Håper bare å finne en ny eier til de, få inn litt penger og kjøpe nye i riktig størrelse xxxxx 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma Lundemo Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Jeg er interessert i disse! Bor du i Oslo området? Skulle gjerne prøvd de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruth Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Sogt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marulv Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Sogt? Ja, nå er de solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marulv Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Jeg er interessert i disse! Bor du i Oslo området? Skulle gjerne prøvd de Beklager så mye at svaret kom så seint. De er solgt nå ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.