Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Som HannePanne säger så är jag så väldigt enig! Alltså jag har blivit råstark på för det mesta basövelser, mark, knä, militärpress, och bänk. Och 4 månader är ingenting! 4 månader för mig kan vara en period som är dålig med lite motivation, men det kommer tillbaka. När du har tränat i år och säger att det har stoppat upp, då kan du börja syta över 4 månader. Ge det tid, och ät sjuhelvetes massa mer, och lägg "extremt sunt" på hylla en stund, ät massa protein CARBS (ris, potatis) och grönsaker, fisk etc.

Och det har tagit mig mer än 4 månader att få ner kroppsfett och lyfta 120kg i marken, det är ett livsprojekt. Stressa inte och det kommer sig:) Jag blir så frustrerad när tjejer som du är frustrerad över "manglende fremgang" efter 4 månader. Ting Tar Tid !

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...