Gå til innhold

Beste mageøvelsene for å BYGGE


numlock

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hvilke magemuskler som er best for å bygge muskler, ikke hva som er best å få stabilitet ala planke. Liker selv godt crunches med vekt.

Noen som har opplevd å ikke ha six pack, men så lagt på seg kg og så bygd six packen fram? Er dette mulig hvis det er fett som er foran packen? Jeg har lyst å bli større, men syns det er så drit å bli så pløsete i trynet og få fettet på majjan!

Men er kanskje det som må til for å virkelig få en endring etter man har deffet seg ned etterpå. Hvis ikke vil man jo se nesten lik ut uten forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste vil unngå å bygge mage, da det vil gjøre at skuldrene ser smalere ut, og man ser derfor mindre atletisk ut. Du blir rett og slett bygd som en tønne, slik jeg er etter mange år med forskjellige grappling-idretter.

Om du først vil trene opp en sterk og definert midtseksjon er det ingen ting som slår kombinasjonen tunge baseløft+judo/brasiliansk jijitsu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...