Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Er en gutt på 20 år som veier 74-75kg og er 179 høy. Trener 5 ganger i uken (phat) og null cardio.

Spiser etter periodisk faste, og lurte på om dette er bra for muskelvekst

M1: 4gg,100mager kjøtt/fisk, 100g ris. 100g grønnsaker. 100gkokosmelk eller 20ml olivenolje

M2: 180magerkjøtt/fisk, 100g ris, 100g grønnsaker, 1,5ssolivenolje/1/2 advokado/50-75g kokosmelk,lettrømme,creme fraiche

Etter trening: 60g proteinpulver og 80g carbofuel eller 8-10 riskaker

M3: 240g magert kjøtt/fisk 170g ris, 100g grønnsaker, 1,5ssolivenolje/1/2 advokado/50-75g kokosmelk,lettrømme,creme fraiche

Er dette ett ok kosthold? Øker greit i styrke, men vekta økter ikke noe spesielt, ligger stabilt på 74-75kg i sikkert 1,5 mnd no. Måltidene kan variere hvordan rekke følge jeg spiser, etter om jeg trener på tom mage ller ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/25449-periodsik-faste-kosthold-muskelvekst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Periodisk faste eller ikke, kcal inn kcal ut som gjelder. Spis mer om du vil opp i vekt :)

Beste måten er å spore selve kaloriene syns jeg, da kan man variere litt på karb/protein/fett fra dag til dag utifra hva man spiser, men kcal total burde vært likt. Øker ikke vekter må mer kcal inn :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...