Gå til innhold

Treningsprogram for håndleddskadet


vicvac

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en kamerat som har operert håndleddet sitt for et brudd i båtbenet, som han gikk med i et år før det ble oppdaget at det var brudd. Benet har ikke grodd ordentlig, og han er nå uten gips, men kan ikke legge særlig vekt på håndleddet eller løfte tungt med det. Han har som mål å nå, til tross for skaden sin, å gå i gang med styrketrening og litt vektreduksjon, og har spurt meg om veiledning i forhold til styrkeprogram.

Han vil gjerne trene i apparater, fordi han er helt ny til styrketrening, og vi bor per dags dato i to forskjellige land, så det er litt vanskelig for meg å veilede han.

Men, mitt spørsmål er, om det er noen som har noen tips til overkroppsøvelser som kan gjøres i apparater/kroppsvekt, som ikke legger press på håndleddet. Jeg tenker da på trening av primært bryst, skuldre og armer. Hvis noen har noen umiddelbare tips eller råd eller erfaringer, så setter jeg pris på om de deles med meg. Jeg sitter og kverner litt på det selv imens, selvsagt!

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...