vicvac Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Hei! Jeg har en kamerat som har operert håndleddet sitt for et brudd i båtbenet, som han gikk med i et år før det ble oppdaget at det var brudd. Benet har ikke grodd ordentlig, og han er nå uten gips, men kan ikke legge særlig vekt på håndleddet eller løfte tungt med det. Han har som mål å nå, til tross for skaden sin, å gå i gang med styrketrening og litt vektreduksjon, og har spurt meg om veiledning i forhold til styrkeprogram. Han vil gjerne trene i apparater, fordi han er helt ny til styrketrening, og vi bor per dags dato i to forskjellige land, så det er litt vanskelig for meg å veilede han. Men, mitt spørsmål er, om det er noen som har noen tips til overkroppsøvelser som kan gjøres i apparater/kroppsvekt, som ikke legger press på håndleddet. Jeg tenker da på trening av primært bryst, skuldre og armer. Hvis noen har noen umiddelbare tips eller råd eller erfaringer, så setter jeg pris på om de deles med meg. Jeg sitter og kverner litt på det selv imens, selvsagt! Takk! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/25434-treningsprogram-for-h%C3%A5ndleddskadet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.