Gå til innhold

Bukse og tights til jente til salgs


Mariannf

Anbefalte innlegg

Selger 2 ting fra garderoben min. Klesskapet mitt begynner å bli litt...vel..eh overfyllt, så velger å selge et par plagg som jeg har endt opp med å ikke bruke fordi jeg har så mange andre favoritter som kommer før i rekka.

Better Bodies bukse , str L. Samme farge som på bildet. Jeg bruker til vanlig str M, men denne passer fint selv om den er L. Noe lav i livet. Svært lite brukt og ingen slitasje på buksa. kjempegod å ha på seg, både til fritids og trening :)

300,- + 30kr i porto

post-1514-14440959348036_thumb.jpg

Tights fra Nordic star. Str M. Vanlig i str og normal høyde i livet, verken spesielt høy eller lav.

Den sitter "tight", bittelitt tykkere i stoffet enn en vanlig typisk polyestertights, så den er ikke "gjennomsiktig". Tightsen har samme farge som på bildet. Jeg har brukt den 1 gang på trening, som ny.

300,- + 30kr porto

post-1514-14440959348465_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...