Mariannf Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Selger 2 ting fra garderoben min. Klesskapet mitt begynner å bli litt...vel..eh overfyllt, så velger å selge et par plagg som jeg har endt opp med å ikke bruke fordi jeg har så mange andre favoritter som kommer før i rekka. Better Bodies bukse , str L. Samme farge som på bildet. Jeg bruker til vanlig str M, men denne passer fint selv om den er L. Noe lav i livet. Svært lite brukt og ingen slitasje på buksa. kjempegod å ha på seg, både til fritids og trening 300,- + 30kr i porto Tights fra Nordic star. Str M. Vanlig i str og normal høyde i livet, verken spesielt høy eller lav. Den sitter "tight", bittelitt tykkere i stoffet enn en vanlig typisk polyestertights, så den er ikke "gjennomsiktig". Tightsen har samme farge som på bildet. Jeg har brukt den 1 gang på trening, som ny. 300,- + 30kr porto Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn Madsen Skrevet 27. oktober 2013 Del Skrevet 27. oktober 2013 Veeeldig lyst på den better bodies buksa der merker jeg!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariannf Skrevet 28. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2013 Veeeldig lyst på den better bodies buksa der merker jeg!! Den er enda til salgs Gi info i innboks, så skal jeg gi kontonr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariannf Skrevet 29. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2013 NÅ ER BEGGE SOLGT!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.