Victor Ryberg Skrevet 23. oktober 2013 Del Skrevet 23. oktober 2013 Heisann! Har trent regelmessig styrke i 2-3 år nå, med mer fokus på utseende enn styrken... Nå har jeg vært ute 1,5 måneder etter operasjon og trenger å komme tilbake i form. Målet fremover vil være styrken fremfor volum/masse og jeg lurer litt på program/Øvelser. Jeg har trent hel-kropps program en stund nå og er fornøyd med fremgang styrkemessig, men er lei av 3-4 økter i uken. Det blir for lite.. og jeg har tenkt på å gjøre om programmet mitt til 2 split og trekke fra noen øvelser for at d ikke skal bli for mye. Programmet jeg originalt fikk til-sendt av en venn ser ca sånn her ut. Men jeg tenker å gjøre det litt mer vennlig med tanke på volum, ihvertfall på starten. dag 1 knebøy/frontbøy beinpress/utfall benk skulderpress brystdips sidehev franskpress dag 2 markløft ståenderoing pullups bicepscurl Leg extension litt mage trening Jeg tenker å fjerne isolasjons-øvelsene slik at det blir seende slik ut, og fokusere på å øke i de aktuelle øvelsene. Noen innspill eller tanker om det? Vil også nevne at jeg ligger godt i overskudd og har et mål jevn vektøkning. Jeg tenker å trene 2 splitn 6 dager i uken, altså annenhver økt og det er derfor jeg har valgt så få øvelser og repetisjoner. dag 1 (Press) 4x4 knebøy benkpress Militærpress ----------- dag 2 (Trekk) 4x4 markløft stående roing/T-bar Chins med vekt Posten er klønete satt sammen men dere skjønner greia (Håper jeg ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.