Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Har nå trent jevnt i ett år og opplevd bra fremgang i diverse program (PT's 3-splitt i 6 mndr, SS i 4mndr). Jeg har siden starten av august kjørt mitt egenkomponerte program: målet er økt grunnstyrke og økt volum.

Jeg var innom Starting Strengt på vårparten og hadde god fremgang de 4-5 månedene jeg kjørte det, men det ble rett og slett forferdelig kjedelig over tid. Jeg ønsker meg ett program med større øvelsesvariasjon i øktene, samtidig som jeg ikke ønsker å splitte i mer enn 2. Så da ble programmet slik:

Jeg trener 3-4 dager i uken, avhengig av andre aktiviteter og kalenderen forøvrig. Målet er 4, men det blir dessverre ofte 3.

Dag A:

Markløft 3x5

Pendlay rows 3x10

Bred nedtrekk 3x10

Reverse Crossover 3x10

Militærpress 3x5

Sidehev 3x10

Triceps pushdown 3x10

Dips 3x10

Dag B:

Knebøy 3x5

Leg extentions 3x10

Lårcurl variant 3x10

Benkpress 3x5

Skråbenk 3x10

Cable crossover 3x10

Curlvariant 4x10

Dag C:

Markløft 3x5

Pendlay rows 3x10

V-bar nedtrekk 3x10

Sittende roing 3x10

Militærpress 3x5

Sidehev 3x10

Dips 3x10

Dag D:

Knebøy 3x5

Beinpress 3x8

Benkpress 3x5

Pullover 3x10

Skråbenk manualer 3x10

Curlvariant 4x10

Jeg tror jeg trenger å enten å skifte program helt, eller justere på dette.

Øvelser jeg trives veldig godt med og vil beholde uansett hvilket program jeg går for fremover:

Bøy

Mark

Militærpress

Pendlay Rows

Benk

Dips

Jeg vil gjerne inkludere:

face-pulls

Forøvrig: Jeg er 36, 196 cm og 95 kg.

Synspunkter? Vil jeg oppleve bra fremgang med programmet over, eller er jeg på blidspor?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24726-hjelp-trenger-justeringnytt-program/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...