Gå til innhold

Faste


Christine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet ikke.. Nå ligger jeg jo rundt 800 da :p (psmf)

Men den mnd kanskje 1800?

Altså, jeg har ikke noe problem med å fylle opp med kcal, ser jo det ved at jeg har gått opp litt de forrige årene :p

Men i år vil jeg gjerne fylle med noe annet enn kake.

Så hva burde jeg helst spise? Burger, som du foreslo over?:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da kan jeg garantere deg du blir sulten. Men igjen, hva har det å si om man er sulten?

Akkurat dét:p Defor jeg gjør det hele så vanskelig, med å prøve å finne ut hva jeg burde spise, både som jeg får i meg i løpet av 3 timer - det skal inn en del vann der også, som gjør det vanskelig å spise (bortsett fra kake, som alltid går i grisen <3), som holder meg mett lengs, og som inneholder de riktige tingene. Og hva er de riktige tingene.

Jeg er ganske n00b, derfor jeg terper sånn.:D

Og det skal være gjennomførbart i 30 dager. Kvinner har normalt en uke pause inni der et sted da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei det gjør er å drikke smoothies av grønnsaker etc- så får du mye vann + næring og kalorier til å begynne med. Så tar du en halv kylling og en bakt potet med tilbehør og en liten salat. Voila :)

Drikk en smoothie laget av whatever på ca en liter.

2.5t etterpå goffler du i deg kyllingen (eller uansett hva du nå eter. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dét var et svar jeg kan forholde meg til! :D

Tror jeg får prøve motsatt da, men det spiller da ingen rolle. :p

Og så får jeg bare minne meg selv på å IKKE åpne fasten med en bøtte vann.:whistling: Da går det skeis :p

Takker for tålmodigheten! Bær over med meg.:whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså - du klarer dette - DU klarer dette.

Du kan også feks ta en shake til å begynne med proteiner 50-60 gram proteiner.

Deretter spise et stort måltid. Triksene er å ha et stort måltid til slutt hvor absorpsjon går litt saktere ( derfor skal du ha fibergrønnsaker i siste måltidet :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså - du klarer dette - DU klarer dette.

Du kan også feks ta en shake til å begynne med proteiner 50-60 gram proteiner.

Deretter spise et stort måltid. Triksene er å ha et stort måltid til slutt hvor absorpsjon går litt saktere ( derfor skal du ha fibergrønnsaker i siste måltidet :D )

JEG klarer dette!:D

Grunnen til at det går i smoothie til slutt er at jeg da kan sove lengst mulig mellom:p (fasten starter på minuttet av morgengry vettu, og jeg står aldri opp før like før..haha)

Men neida. I can do it.:) Takk igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo 3 timer på det minste (meste?) nå da, her i oslo. Siden man regner fra første lys, ikke akkurat soloppgang.

Nordover hvor det ikke ER solnedgang og oppgang, så har de gjort litt forskjellig, men i år tror jeg de har bestemt at alle følger Saudi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...