Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har begynt å trene aktivt igjen, etter en drøy pause fra alt som kunne kalles trening, slanking og denslags. Gikk ned 26kg ved å..sykle og kutte litt på matinntaket. Føler meg fortsatt like stor som når jeg var 26 kg tyngre, selvom jeg ikke er det. Har lyst til å stramme opp kroppen og få mer markerte muskler..så fettprosenten min må ned litt..

Trener styrke 2 ganger i uka, og bortsett fra det så er jeg på tabata/roman h.i.i.t, kettlebell fitness etc på Maxpuls noen ganger i uka. Har mistet lysten på kardio, men har vel innsett at det må til det òg.. i og med at styrkeprøven kommer i sommer. :eek:

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan gå frem for å få mer markert kropp? Hvor mye mat jeg bør ha etc?

Kan legge til at jeg er 18, veier 62 og er 1,70m høy.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/24601-ned-i-fettprosentmer-markert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja... en vanlig dag for meg ville vært noe som dette:

Frokost: 40/50g havregryn, 25g prot pulver, evt noe cc oppi + en neve mandler/andre nøtter jeg kan ha liggende.

Lunsj: Liten kyllingfilet/svinestrimler/karbonadedeig, med grønnsaker og noe ris/pasta

Middag: 150g kyllingfilet/svinestrimler/karbonadedeig etc, 80g ukokt ris/pasta, endel grønnsaker

Kveldsmat blir ofte speltlomper med noe digg.. feks philadelphia, kokt skinke, agurk, paprika og denslags. 2-3 stk.

Imellom dette spiser jeg en og annen skyr, noe frukt og hender jeg er så vill at jeg tar meg en proteinshake.

Trener styrke to, toppen tre ganger i uka. Men har endel lange sykkeløkter innimellom + de timene jeg er med på, på maxpuls.

Ja, det kunne jo vært en idè. Får vel komme meg over skrekken med å være den minste på et treningssenter..og heller se på det som motivasjon. ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...