Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er forskjellig fra dag til dag? Sover du jevnt over like mye ca? Ossen er kostholdet ditt? Er mange grunner til det, er ikke uvanlig at prestasjoner går i bølgedaler heller.

Jeg sover ca like mye hver dag, og spiser omtrent like mye. Er 17år så er litt vanskelig det med kosthold

Vet at det ikke alltid går oppover, men når jeg først klarte det for en liten uke tilbake så sliter jeg med det som bare det i dag så blir man litt deprimert..

Kan det ha noe med at jeg kjører like tungt hver økt? Feks bryst og triceps øktene kjører jeg enten samme vekt, eller så øker jeg..

Dagsform :) En økt kan være tyngre enn normalt og hva man føler det "burde" være av mange grunner. Stress, sykdom, unormal søvn, for lite mat, for dårlig mat, alkohol, dehydrering, når på dagen du trener, hvor fokusert du er der og da, og mange andre mulige årsaker. Andre ganger er alt tyngre uten noen tilsynelatende god grunn. Hvil, spis, sov, og neste økt er styrken tilbake på plass. Dersom du til stadighet kjører deg ned i grøftekanten på hver økt bør du nok begynne å tenke på periodisering, som DukeNukem skriver. Generelt vil jeg likevel ikke anbefale å endre på så mye før du ser om det er et problem som vedvarer, eller om det ganske enkelt var en dårlig dag.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...