hermanm Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Jeg er 22 år gammel, 184 cm høy og 77 kg tung, jeg har bestemt meg for å bygge muskler. Jeg har tidligere trent styrke, men har lidt av kukerundtsyndromet på strykerommet. Jeg er i en helt grei form for øyeblikket, i det siste har jeg trent mest kroppsstyrke (push ups, hang ups, planke, knebøy, etc etc) alt med kun kroppsvekt. Nå har jeg bestemt meg for at jeg vil bli sterk i de tre store, samt at jeg ønsker å legge på meg 5-7 kg muskler. Jeg er ganske rookie når det kommer til styrketrening, men har lest meg opp en del og føler jeg har teknikken inne etter at jeg har trent øvelsene før. Jeg trener etter Starting Strength programmet og trener crossfit/løping de dagene jeg ikke trener styrke, jeg tåler den treningsmengden godt, og kjører i utgpkt kun 1 fridag i uken. Jeg prøver å spise som om hver dag skulle vært den siste på jorden, men sliter litt med å bryte den barrieren hvor jeg faktisk må legge på meg fett. Vektene ser slik ut: Mark: 110 kg Knebøy: 75 kg Benkpress: 75 kg Dette er det jeg trener med på programmet, altså ikke maksløftene mine. Innen et år ønsker jeg at det ser slik ut på maksløft: Mark: 200 kg Knebøy: 150 kg Benkpress: 125 kg Jeg tar Kreatin og BCAA i tillegg til proteinpulver. Jeg er ute etter litt tips på hvordan jeg skal gå fram nå fremover, jeg føler jeg har fått en god start, men er veldig redd for at det skal dabbe av. Legger ved et bilde: Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23707-litt-hjelp-p%C3%A5-veien-til-%C3%A5-bli-st%C3%B8rre-og-sterkere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
LifeGoesOn Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Lær deg riktig teknikk i alle øvelsene, pass på å holde deg skadefri med god teknikk, spis mye og følg programmet slavisk. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23707-litt-hjelp-p%C3%A5-veien-til-%C3%A5-bli-st%C3%B8rre-og-sterkere/#findComment-840646 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.