Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg følger phat programmet og synes det er helt fantastisk, men har lyst å prøve å ha fokus på biceps og skuldre i ca 6 ukers tid, da disse musklene henger etter. (etter disse 6 ukene skal jeg ha fokus på triceps en periode, men den tid den sorg)

Har noen forslag om hvordan sette opp program? jeg har mistet litt kreativiteten og må ha litt hjelp:)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/23508-phat-og-periode-fokus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke det slik på PHAT at man trener skulderpress,dips og en curlvariant på dag 1, og sidehev og press på dag 3,og massemasse curls og masse tricepstrening på dag 6?

(PHAT)

Da får jo skuldre og armer kjørt seg tre ganger i uka,hvis man kjører trening seks dager hver uke,noe som BURDE være plenty for å stimulere til massemasse vekst og gainz. Gjør det ikke det? Hvorfor ikke?

Isåfall kan du jo prøve å kjøre større volum på disse øvelsene, f.eks 4x6-10 eller 5x-6-10 istedenfor 3x6-10 osv, eller kanskje 5x5 med lave vekter på de dagene du kjører underkropp?

Hva slags treningserfaring har du under beltet allerede? Hvor mye løfter du i de 3 store?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...