Gå til innhold

Hvordan stramme opp og ned i vekt? Kan du hjelpe meg med program?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg hadde egentlig lagt ut denne på et annet forum, men tenkte så at det nok er bedre hjelp å få her inne :)

Limer derfor inn det jeg har skrevet her;

Jeg har tilgang på et enkelt treningsrom med diverse utstyr som elipse/stepmaskin (hva er egentlig forskjellen?), sykler, manualer i ulik vekt, romaskin, tredemølle, sånn som man trener rygg med hvor man står som en A og løfter overkroppen opp i sånn: / stilling. Har også sånt apparat med en lang vektstang som man putter på vekter og kan brukes til knebøy, benkpress ol, en kombiapparat til nedtrekk og andre øvelser for overkropp, mage og rygg, og et og et apparat for inn- og utside av lår.

Så det jeg lurer på er hva og hvordan jeg bør trene for å gå ned i vekt samtidig som jeg strammer opp kroppen (spesiellt underkropp)? Hvor mange sett og repetisjoner ol er best egnet?

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...