Gå til innhold

Katt søker tjener!


Indiska

Anbefalte innlegg

Kattedamen ber om fem minutter av tiden din. Kjøp og salg virket som feil kategori, men dersom modza er uenige må dere bare flytte den.

For tredje gang har noen dumpet en kattunge her: Det har tydeligvis sine baksider å være offentlig kattegal. Dyrebeskyttelsen har inntaksstopp og var ellers ikke behjelpelig med annet enn lykkeønskninger, så jeg sitter litt fast. Jeg har dessverre ikke mulighet til å bli sittende med fire katter i lengden, men jeg kan påta meg jobben med sosialisering frem til hun er mer mennesketrygg.

Er det noen her som kan tenke seg en kattepus mot høsten, eller kjenner noen som er på utkikk etter kattunge? Vil anta at hun er leveringsklar om fire-fem uker. Tipper hun er rundt åtte uker nå. Hun kommer til å bli levert kastert, vaksinert og ha fått to ormekurer, og vil derfor "koste" 1500. Slenger også med en god del leker, ettersom mine voksne latsabber ikke er interessert i annet enn mat. Det er mulig det blir noe billigere om jeg får til en løsning med enten en annen dyrebeskyttelse eller den faste veterinæren, men det vet jeg ikke nå.

Hun er hvit med rødt og svart, altså skillpaddefarget. Mest hvit, så om det er noen andre kattefreaks der ute er nok harlequin en bedre fargebeskrivelse. Bilde kommer når hun ikke er kullgrå etter å ha gjemt seg inni bilen...

Og en stor oppfordring til slutt. Kastrer katten din. Anser du det å dumpe kattungen din som en god løsning, så ønsker jeg deg alt vondt, og takker for at du dumper ansvaret ditt hos meg. Det finnes ikke en eneste god grunn til å unnlate å kastrere katten din, unntatt avl, og jeg tar gjerne diskusjonen med hver eneste en av dere som mener noe annet.

Pusen har forresten ikke noe navn enda, så kom gjerne med forslag! Det er som sagt ei jente, så Rippetoe funket ikke helt :cry:

EDIT: Dyrebeskyttelsen Kongsberg kom til unnsetning. Hun kommer da til å koste 800 og komme vaksinert, kastrert og chippet. Hun bor likevel hos meg i Drammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...