Gå til innhold

Når er det på tide å dele opp treninsprogrammet?


Frøken Antonsen

Anbefalte innlegg

Når du kjører 4x4 så skal du ikke kjøre så du blir skikkelig stiv i beina (melkesyre), da får du mindre utbytte enn du burde.. I starten kan det være nok med å bare jogge rolig i 4 min åsså ha pause i 2-3 min (2 min hvis du bare går, 3 når du etterhvert løper fortere intervaler slik at du kan jogge rolig i pausen) Jeg bruker en app som heter runkeeper (gratis) til å måle hvor fort jeg løper, hvor langt, gjennomsnitlig fart osv, Dette lagres på internett slik at du kan gå å se hvordan du ligger ann. Du får også stemme underveis i løpingen på hvor fort å langt osv:) genialt til å måle progresjonen din og ikke minst for å pushe seg selv litt lenger enn det man klarte sist uke :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du kjører 4x4 så skal du ikke kjøre så du blir skikkelig stiv i beina (melkesyre), da får du mindre utbytte enn du burde.. I starten kan det være nok med å bare jogge rolig i 4 min åsså ha pause i 2-3 min (2 min hvis du bare går, 3 når du etterhvert løper fortere intervaler slik at du kan jogge rolig i pausen) Jeg bruker en app som heter runkeeper (gratis) til å måle hvor fort jeg løper, hvor langt, gjennomsnitlig fart osv, Dette lagres på internett slik at du kan gå å se hvordan du ligger ann. Du får også stemme underveis i løpingen på hvor fort å langt osv:) genialt til å måle progresjonen din og ikke minst for å pushe seg selv litt lenger enn det man klarte sist uke :p

genialt.. det skal jeg prøve :) hadde tenkt til å skaffe meg en sånn gymboss.. som du bare stiller inn, også siser den ifra når du skal starte og stoppe. den er vist også ganske kjekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runkeeper sier også ifra :) du kan bare legge inn hvor lenge du vil løpe, hvor lenge du vil ha pause osv:) å den er ikke bare til løping:) så kan du spille musikk samtidig, den demper automatisk musikken når den vil fortelle deg hvor fantastisk fort du har løpt :)

litt sånn som nike + bare det er for inntervaller...:) høres smart ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nike+ suger.. hatet det:p hehe blir for unøyaktig å det var lett å "jukse" viste det seg:p haha ihvertfall hvis man bare bruker den sensoren i skoen ;)

ikke bare til intverval nei, gåing, sykling, løping, fjelltur, skiturer osv :)

hehe.. jeg har bare ikke prøvd noe bedre enda jeg da..:p men nå er igrunn nike + det eneste jeg har prøvd.. men skal garantert laste ned den du snakker om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si ifra hvis du ikke er happy med den da, så er det kanskje meg som må bytte :p haha

Er ihvertfall superfornøyd og jeg løper MYE! :)

haha.. ja.. jeg sliter mye med allergi og astma, så hata å løpe før.. men fikk plutserlig smaken.. spess ute om sommeren. får ut så mye tanker og frustrasjon. men har ikke kunt løpe på asfalt eller mølle inne, for får så vondt på skinnleggen. men det går bedre nå:D så nå har jeg begynt litt inne også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...