Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som en grunnregel så vil jeg si at det aldri er noe poeng å ta et kosttilskudd når man ikke vet hva det er og hvorfor man skal ta det. Når jeg ser på tilskddet så ser jeg det er ment som en type pre-workout som de har fyllt opp med alt de kunne finne. Den består hovedsaklig av karbohydrater fra billige kilder og så er det litt aminosyrer (innkludert BCAA), vitaminer, kreatin og koffein.

Om kostholdet ditt er optimalt og du har noen kroner å svi av og du trenger mer kalorier så er det nok bare å kjøre på. Selv hadde jeg nok droppet det og heller brukt pengene på en ekstra biff eller to.

OLIMP SPORT NUTRITION® - BORN IN THE GYM™

Ingredients: 28,6% WaxyMaize (high molecular long-chain waxy maize starch) 15,7% maltodextrin, 11,7% dextrose, 6,6% isomaltulose*, 5,7% L-leucine, 4,3% buffered creatine monohydrate (Kre-Alkalyn®), 3,3% L-arginine, acidity regulator - citric acid, 2,8% L-glutamine, 2,8% L-glycine, 2,1% L-valine, 2,1% L-isoleucine, acidity regulator – malic acid, 1,4% L-tyrosine, 1,4% taurine, aromas, calcium salt of orthophosphoric acid, magnesium oxide, thickeners – acacia gum, carboxy methyl cellulose; potassium salt of orthophosphoric acid, anti-caking agents – calcium phosphate, silicon dioxide; 0,14% caffeine, vitamins: L-ascorbic acid – vit. C, DL-alpha-tocopheryl acetate – vit. E, nicotinamide - niacin, D-biotin, retinyl acetate – vit. A, calcium D-pantothenate - pantothenic acid, pyridoxine hydrochloride – vit. B6, cholecalciferol – vit. D, pteroylmonoglutamic acid - folate, thiamin mononitrate - vit. B1, riboflavin – vit. B2, cyanocobalamin – vit. B12), potassium chloride, sweeteners – acesulfame K, sodium cyclamate, sodium saccharinate, aspartame; colours: riboflavin, beta-carotene, (orange flavour); riboflavin (lemon flavour).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...