Gå til innhold

Nybegynner spørsmål om treningsstudioer

Anbefalte innlegg

Gjest venator

Hei.

Burde kanskje ha opprettet denne tråden under "Dumme spørsmål" men men.

Jeg er en mann i midten av tredve-årene som har tenkt å bli kvitt det ekstra fettet, særlig rundt magen. Jeg har aldri trent nevneverdig før.

Jeg er i ferd meg å legge om mat-vanene mine, har kjøpt et tre-måneders mp3 program (MyFitterU - fra Yuri Elkaim) og har tenkt å bli medlem på et treningsstudio. For å gjøre øvelsene i programmet trenger man tre ting. håndvekter, fitness ball og en skammel som man går opp og ned på.

Jeg er en bekymret person sånn naturlig, så mitt spørsmål er : I frivekt rommene, er det vanlig at disse har ball og skammel eller må jeg gå fra rom til rom for å hente disse tingene. Og hvor skal jeg gjøre disse øvelsene? Noen som har noen erfaringer, helst med studioer i Oslo.

Takk icon_smile.gif

Fortsetter under...

De absolutt aller fleste sentrene, blant annet de større kjedene (elixia, sats etc.) har alltid både baller og stepper som kan passe til programmet ditt. De kan ofte ligge på helt ulike deler av senteret, mange enkeltområder, men det er da bare å gå og hente dem? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...