sara-marie Skrevet 23. juni 2013 Skrevet 23. juni 2013 Jobber med et nytt program der jeg vil oppnå markerte muskler og styrke. Er litt usikker, slik ser du ut hittil: Har trent mye i mange år, men det siste året satset på "seriøs" styrketrening Jeg kjører 3-split program + 1 helkroppsøkt + 1-2 cardioøkter i uka. 3-spliten min ser slik ut: 3 sett, 6-8 reps) Dag 1, biceps og rygg: Markløft, nedtrekk, liggnende roing, pull-ups, hammercurl, dragcurl, bicepscurl Dag 2, bryst, skuldre og triceps: Benkpress, smal benk, Floor press, arnoldpress, skapular sidehev, jm press, Dag 3: Knebøy, zercher squat, bulgarsk utfall, tåhev, sideplanke, hengend beinhev Er dette FOR mange øvelser til i forhold til at det er få reps og derfor tunge vekter? Helkroppsprogrammet ser slik ut: (moderate vekter, 3 sett, 8-12 reps) Benkpress, knebøy, pull-ups, hip-thrust, arm pullover straight leg crunch, skulderpress, markløft Cardio: Spinning, ro-intervall Ser dette OK ut? Trenger virkelig bekreftelse/veiledelse! Takker for all hjelp Siter
Kristin Charm Skrevet 24. juni 2013 Skrevet 24. juni 2013 Flyttet tråden til riktig underforum og endret trådtittel noe - Mod. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.