Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Beinpress 100kg 10-10-11(rep)

Benkpress med manualer 16kg 9-9-8

Sittende roing 12kg 10-10-9

Arnoldpress 8kg 8-8

Nedtrekk foran 55kg 8-8

Ez-bar curl 10kg utenom stang 12-10

Push down 7kg 12-11

Planke 2x max tid.

dette klarte eg første dagen på styrke trening . Men har ingen anelse om det e bra eller dårligt :)?

Rode 10 000m på 48min i går .

Fortsetter under...

Tja, om det er bra eller dårlig vet jeg ikke så mye om, men vil ikke si det er spesielt bra, i og med at du er mann (?) og ganske stor.

Men, du har ikke trent styrketrening før (?), så da godskriver jeg det ;)

Altså, det ser helt ok ut, men rom for forbedringer.

Roinga di er helt sikkert bra, jeg ror så sjeldent så kjenner ikke til hva som er bra og ikke der ;)

Tilbake til rådene vi har gitt deg: MER styrke - tyngre vekter - færre reps! På toppsettet er det greit at du ikke klarer flere enn 5-7. Og mindre kardio (roing i dette tilfellet). Gjerne ta det også, men da ville jeg hatt egne økter for det, så får du gitt enda mer både på styrkefronten og ro/kardio-fronten.

Bra du har kommet igang :)

har jo tatt i noene vekter før men ikke nokke store greier :) eg får se i dag ka eg klarer då :) eg ror kun dei dagene eg ikke skal trene styrke , men e jo selfølgelig litt støl og stive . rode 5000 m i går så i dag e det styrke igjen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...