Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En i familien med fibromyalgi har hørt at dette tilskuddet kan hjelpe på formen, og forbedre tilstanden. Så jeg lurer på om noen her inne har erfaring eller kunnskap om dette tilskuddet?

Fortsetter under...

Gjest nobro
Skrevet

Lol, den påstanden vil jeg se kilde på! D-Ribose funker ikke på "friske" mennesker engang. Kanskje det mest ubrukelige kosttilskuddet man kan kjøpe.

Edit; gjelder det fibromyalgi så skal du ikke undervurdere effekten av placebo fra hva som helst. Jfr gjerne hu fitnessberta som ble frisk fra fibromyalgien sin pga en fatburner fra gymgrossisten :D

Skrevet
Lol, den påstanden vil jeg se kilde på! D-Ribose funker ikke på "friske" mennesker engang. Kanskje det mest ubrukelige kosttilskuddet man kan kjøpe.

Edit; gjelder det fibromyalgi så skal du ikke undervurdere effekten av placebo fra hva som helst. Jfr gjerne hu fitnessberta som ble frisk fra fibromyalgien sin pga en fatburner fra gymgrossisten :D

Var det jeg tenkte! Takk for tilbakemeldinge =)

Og ja, placeboeffekten kan jo absolutt ha en påvirkning.

Gjest nobro
Skrevet

Nå orket jeg ikke å lese hele studien, men det ser ut som en studie basert på et uvalg av fibro-pasienter uten kontrollgruppe og/eller gruppe som fikk placebo. I tillegg er resultatene basert på selvrapportering.

Min hypotese er at om utvalget fikk utdelt kapsler med maizena (lablet r-ribose) hadde de rapportert de samme effektene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...