Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Leter etter et proteinpulver som er virkelig godt som jeg kan bruke til bakst, ha i grøt osv. Lager ikke shakes.

Må være vegansk, altså basert på erte-, soya- ris- protein osv.

Har soya proteinet fra proteinfabrikken og det smaker virkelig ikke godt, så får aldri til å bruke det opp:p

Kjøpte også Nanox Conquest-V6 (Erteprotein) i sjokolade eller karamellsmak (har fått beskjed om at jeg har bestilt sjokolade i en mail fra xlife og karamell i en annen, så blir en overraskelse hvilken jeg fåro_O), på impuls da man fikk gratis frakt om man bestilte for over 500 kr. Lønte seg virkelig ikke siden jeg bare skulle kjøpe sukrin, men sånn går det:p Noen som vet hvordan de smaker?

Fint om det er sjokoladesmak, men andre smaker går også fint! Kan gjerne bestille flere forskjellige om pakningene ikke er alt for store.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21984-beste-veganske-proteinpulver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...