Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, hva med oss som har naturlig mellomrom mellom beina uten at vi har pipestilker. Dette er jo genetisk. Tror det kan ha noe med bredden hoftene å gjøre. Hoftebeina. Ikke bredde pga fett. :D Men har ikke tid til å finne noe info om det akkurat nå. Jeg har ihvertfall brede hofter og "thigh gap". Ser forøvrig ikke hjulbeint ut som du så fint sier det!

Kunne vært en interessant teori, men virker ikke på meg :p Har brede hofter, men lårene møtes allikevel de hehe. Er nok veldig genetisk ja, noen har andre har ikke så får vi gjøre det beste ut av det :)

Fortsetter under...

Kunne vært en interessant teori, men virker ikke på meg :p Har brede hofter, men lårene møtes allikevel de hehe. Er nok veldig genetisk ja, noen har andre har ikke så får vi gjøre det beste ut av det :)

Haha da tar jeg sikkert feil! Men jeg synest ikke det ene er finere enn det andre. Og til trådstarter: hadde jeg vært deg så hadde jeg fortsatt å trene bein for å stramme opp og bygge muskler. Du har et flottt utganspunkt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...