Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal ned til Fredrikstad i juli, og da skal jeg en tur til Strømståd å jeg tenkte at jeg da skulle ta meg en tur innom gymgrossisten. Hvor i strømstad ligger den? Er det brae priser, er det hvert og handle noe der? Og sist men ikke minst hva skal jeg handle? Tenkte kanskje proteinpulver vist det var noe billig og kanskje noe pre workout stuff :) noen tips? Er det eventuelt andre plasser i nærheten som er bedre, bedre priser eller utvalg?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21879-gymgrossisten-str%C3%B8mstad/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke med gymgrossisten, men rett over grensa ligger Halsokostbolaget strømstad, den gode gamle handlegata, som er en fantastisk trivlig butikk, det er orginalbutikken til halsokostbolaget og life, og rimlige priser:) var der på mandag og handla inn en dwl snack, 900 svenske kroner for en 3kg med dalblads tree in one, den er digg! Samt 300 for et kilo med muskelmilk, den med kaffelatte er farlig god!! Ellers har de alt du finner i netthandlen til gymgrossisten, men mye rimligre:)

Hei, jeg skal ned til Fredrikstad i juli, og da skal jeg en tur til Strømståd å jeg tenkte at jeg da skulle ta meg en tur innom gymgrossisten. Hvor i strømstad ligger den? Er det brae priser, er det hvert og handle noe der? Og sist men ikke minst hva skal jeg handle? Tenkte kanskje proteinpulver vist det var noe billig og kanskje noe pre workout stuff :) noen tips? Er det eventuelt andre plasser i nærheten som er bedre, bedre priser eller utvalg?

trpr det ikke ligger gymprosisten der, ligger ihvertfall bodypower på svinesund to steder, pluss at det igger noen andre greier på marknaden plassen også. ganske greie proser du sparer litt pga norske kronen er litt sterkere

Annonse

Jeg var vært der. Det ligger i sentrum, men ville brukt GPS, for var litt kronglete å finne gata. Prisene var ikke noe særlig bedre enn på nett, og utvalget var dårlig for meg. Men kan hende det har tatt seg opp... Det eneste jeg tok med meg hjem var "walden farm." Dro rett på bodypower etterpå xD Er to på Nordby og to på Svinesund.

Ja! Bare det er jo i grunn bra nok for å ta turen. Tror det var 49 kr per stk. Tror flere hamster inn når de er der, så greit å ringe på forhånd for å være sikker på at de har.

Hehe, ja helt enig! Skal ta turen innom der neste gang jeg er over grensa :) Såpass, takk for "heads up",

slipper jeg bomtur :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...