McF Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Hei! Første innlegg her på siden, skal se om jeg har plassert det riktig og slikt. Har som mål å stramme opp kroppen i tiden fremover, vil ikke kalle meg feit på noen måte, men er rundere i kantene enn det jeg vil være. Det som plager meg mest er magefett og "sidefett". Det jeg selv har konkludert med etter lett studie er at jeg har for høy fettprosent, jeg er 187cm høy (gutt) og 87kg tung. Det som da er spørsmålet mitt er hvilke metoder som er mest effektive for å redusere fettprosenten. Driver med styrketrening, cardio og prøver å passe dietten litt, men det hadde vært mye lettere å lage seg et opplegg om jeg visste at det jeg gjorde faktisk hadde en effekt. Så jeg håper noen har lyst til å bidra med tips til dette, og kanskje noen treningsopplegg som kan fungere. Takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21440-tips-til-oppstramming/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thiasthias Skrevet 26. mai 2013 Del Skrevet 26. mai 2013 Hei! Jeg er på ingen måte en ekspert innenfor temaet; men jeg er i så og si akkurat samme situasjon som deg. 20 år, 182 cm og ca 84 kg. Har litt for mye fett på sidene/hoftene, mage og rumpe og ser dvaskete ut. Er ute etter å stramme opp kraftig! Har nettopp begynt på x-size programmet for en måned siden og passer ganske nøye på hva jeg spiser, og har allerede gått ned i fett og opp i muskler. Det som for meg virker lurest er å fokusere på styrketrening og muskelvekst til jeg er på et nivå hvor jeg er fornøyd, og så gå enda nøyere inn på kosthold og treningsmetode for å maksimere forbrenningen og få vekk det overflødige fettet på det tidspunktet. Fokusere mer på jogging og cardio og styrke i store muskelgrupper for å forbrenne mer. Som sagt, don't quote me on this, men det er hvertfall dette jeg går ut ifra i samme situasjon som deg! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21440-tips-til-oppstramming/#findComment-780917 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.