Zita Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Hei! Jeg har trent styrke i noen år, men mer "seriøst" det siste året. Har vært borti noen av de ferdigoppsatte treningsprogrammene her på Fitnessbloggen, men ønsker nå å lage et som er tilpasset de øvelsene jeg ønsker å bli sterkere i. Jeg trener styrke 3 ganger i uken (typisk man-ons-fre), og lurer på hvordan det er best å fordele øvelsene på de tre dagene. Ser for meg at det kan bli to forskjellige programmer som jeg trener annenhver gang? Øvelsene jeg ønsker å ha med: Knebøy, markløft, strakmark, benkpress, militærpress, chins (med kroppsvekt), roing med stang og bulgarske utfall. Blir veldig glad hvis noen har inspill til hvordan jeg kan sette dette opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Charm Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Hørtes ut som X-press, bare med stående skulderpress og minus strakmarken X-Press – For deg som vil ha muskler - Fitnessbloggen. Tre ganger i uka, dag A og B, fullkropp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.