Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er trolig over gjennomsnittet interessert i fotball og sjekker derfor stadig overgangsryktene rundt klubbene i Premier League. Håpet er at Manchester United skal bli satt i sammenheng med bl.a. Marouana Fellaini. Da jeg var innom TV2's faste spalte idag, kom jeg over et sitat som fikk meg til å glise litt i skjegget. :D

Englands trolig sterkeste fotballspiller Adebayo Akinfenwa står uten klubb. 31-åringen som gjør opp for manglende talent med store biceps, ble tirsdag frigitt av Northampton, skriver Sky Sports. Så hvis det er en tippeligaklubb som vil ha en kultfigur med en fysikk som ville skremme en hver norsk midtstopper, så er muligheten absolutt til stede nå. Etter sigende skal Akinfenwa løfte nærmere 200 kilo i benkpress.

Sjekk onsdagens fotballrykter: – Mourinho vil kvitte seg med Luiz - TV 2 Sporten | Fotball | England

aa_2395793b.jpg

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...