Tiine Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Er en 23 år gammel jente som trener styrke 4-5 ganger i uken, 2-3 cardioøkter blir det også. Føler jeg har noenlunde kontroll på treningen, men når det kommer til matplan er jeg litt mer rådvill. Ønsket er å bli mer definert og få et bedre utbytte av treningen. Veier 52kg og er 155cm "høy". Er det noen som har matplaner som de kan tenke seg å dele eller evt noen som kan hjelpe meg med å sette opp en matplan? Er litt av den typen som lett glemmer meg i kosten med mindre jeg har et program å følge. Spiser relativt sunt, men får samtidig ikke den optimale effekten av kostholdet i sammenheng med treningen. Sommeren nærmer seg, så hadde satt STOR pris på hjelp Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21145-matplan-hjelp-anyone/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
wombat Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Jeg er 156 cm og veier 48 kg, så kan jo skrive hva jeg spiser (var jo ganske lik i størrelsen). Frokost: - Havregrøt med rosiner og bær - 2 ryvita knekkebrød med syltetøy og brunost Lunsj/etter trening: - 2 riskaker og 25g rosiner Middag: - Laks og eggerøre - Laks og grønnsaker - Kylling/kalkunfilèt og grønnsaker - Karbonadedeig, grønnsaker og ris - Wholewheat-taco med karbonadedeig - Kyllingkjøttdeig med grønnsaker og pasta - Omelett eller salat med kyllingskinke og egg Mellommåltid:- Mager vaniljekesam med rosiner og bær - Cottage cheese med fun light saft og bær - Samme som frokost - Omelett - Salat Kvelds: - 2-4 skiver med enten hardkokte egg eller kyllingfilet (pålegg), salatblad og litt ost Tror jeg pleier å ligge mellom 1600-1800 kcal. Du kan sikkert ha litt mer siden du veier noen kg mer enn meg. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/21145-matplan-hjelp-anyone/#findComment-769778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.