Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :)

Lurer på om det går like greit å fryse ned bakst med proteinpulver, sukrin osv., slik som "vanlig" bakst? :)

slik+f%E5r+du+baksten+god+med+mindre+sukker.jpg?o=4387910&w=698&h=392&ee=1338287668

mmmm, det ser godt ut det!

Etter hva jeg tror skal det gå greit, men man vet aldri?

Hvordan er holdbarheten på slik bakst forresten, når man ikke fryser det ned? Sukker mener jeg har en konserverende effekt, er det slik med sukrin ol. også?

Selvfølgelig er det egentlig best å nomse i seg med en gang, men har planer om å lage en god del den helga her, og ha litt til om to uker igjen også - travel jobbhelg, hadde vært digg med noe søtt innimellom øktene. :)

Forresten noen som har gode, sunne og søte oppskrifter? :)

Takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20972-fryse-ned-bakst-med-proteinpulver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du setter rykende gloheit og knallfersk bakst inn i frysa

kan det bli veldig mye kondens->iskrystaller i bakst og på alt annet i frysa, ,ujevn nedfrysing og mye potensiale for frostskader på baksten senere. Kjøl den heller skikkelig ned og pakk inn i en to-tre lag med plastfolie,så blir det bra:)

mener at det har noe med baksten, den er jo varm og legger du den i pastpose vil fuktigheten inne i baksten fryse og du vil få sånn krystaller på den. mulig jeg tar feil, har skjedd med meg før så lar den bare bli sikkelig avkjølt først :)

faen aurelius du var hakke raskere

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...