Celine92 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg har trent styrke i nå 1 mnd, men har nå begynte å gåi litt kcalunderskudd for å få sommerkroppen på plass. Jeg har fått et tips om å ikke ha kcal underskudd på treningsdagene minenog heller gå litt i underskudd de dagene jeg ikke trener. Nå er det sånn at hverdagen ikke tillater meg å trene før ca kl 22, så jeg da er midt spørsmål skal jeg ligger på normalt kcalnivå samme dag som jeg trener eller dagen etter ? En annen ting er jo at jeg ikke orker åspise når jeg har trent så sent, men jeg spiser middag rundt kl 19.00. Jeg nekterå tro at hvis jeg har fått i meg en proteinrik middag at dette allerede har blitt forbrent og at jeg fortsatt har protineri magen. Hva tror dere ? Må jeg spise proteiner etter trening eller holder det å spise en proteinrik middag noen timer før trening ? Vanskelig dette! Håper på råd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fat4life Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Du trenger ikke å spise proteiner etter trening. Mange som trener sent på kvelden og spiser ikke noe før neste dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DenLan Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 er vel litt både og tror jeg, kroppen trenger jo bygge stenen for å bygge seg opp igjen etter trening så litt protein er jo bare bra om du klarer å få i deg en shake og litt karbs så er det mye bedre enn å ikke spise noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.