Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har startet med et nytt treningsprogram Svulmende biceps på kun 6 uker - Fitnessbloggen og bruker fat gripz istedenfor thickbar siden de ikke har det på trenings studioet jeg går på. Spørsmål: Jeg brukte olympiastang med fat gripz (istedenfor thick bar), og hammer curl uten fat gripz, dette var første gangen jeg trente dette programmet, la på såpass med vekter at jeg ikke klarte mer enn 12 x 5 reps som anbefalt i dette programmet, (12 – 15 ganger 5 første uka) Dette var i går, i dag har jeg hatt småvondt i underarmene i form av at det er akkurat som om det stråler igjennom de, noen som har hatt lignende erfaringer??

Legger til at jeg er ingen nybegynner, har trent styrke i snart 4 år og økt gradvis, er redd for å dra på meg noen skader,

som f.eks senebetennelse. Har hatt småvondt i underarmene de siste dagene.

Er det normalt??

Det virker som jeg har en super effekt av dette programmet icon_wink.gif

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20600-fat-gripz/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...