torgeir_nes Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Dette programmet er en modifikasjon av noen anbefalinger på øvelser jeg fikk av PT. Jeg spurte etter øvelser som kan styrke bein og core, med spesielt fokus mot løping. Jeg har slengt inn et par øvelser i tillegg til det jeg fikk anbefalt, og har justert litt på rekkefølgen ting kommer i, sånn at det skal stemme med layouten på treningsenteret. Siden jeg ikke vet hvordan man linker til program på Jefit, så bare klipper jeg og limer (det ble ikke seende bra ut i det hele tatt, håper dere ser hva jeg mener alikevel) Er det noen her som kan gi meg noen tips? Er jeg helt på jordet? Er antallet sett og repetisjoner fornuftig? Er det øvelser jeg burde droppe? Er det noen øvelser jeg absolutt bør ha med? Mvh Torgeir Muscle - Exercise Name - Reps - Sets - Superset Upper Legs Stiff-Legged Barbell Deadlift - 8 - 3 Lower Legs Floor Barbell Calf Raise - 8 - 3 Abs Decline Crunch 15 - 3 - 1 Back Back Extensions - Hyperextensions 15 - 3 - 1 Abs Knee Hip Raise On Parallel Bars - 15 - 3 Lower Legs - One Leg Standing Bodyweight Calf Raise - 15 - 3 - 2 Upper Legs - Box Jump Multiple Response - 15 - 3 - 2 Abs - Oblique Twist med strikk i ribbevegg - 15 - 3 - 3 Upper Legs Mountainclimbers med strikk - 15 - 3 - 3 Abs - Plank on Exercise Ball -Tid - 3 - 4 Upper Legs Kettlebell One Legged Deadlift - 10 - 3 - 4 Abs - Plate Twist 10 - 3 - 5 Abs Planke med løft av bein på Bosu - 10 - 3 - 5 Edit: Formatering av tabell Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20531-vurdering-av-l%C3%B8pespesifikt-styrkeprogramm/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.