grichristian Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Hei jeg er en gutt på 17 år og har trent i litt over et år nå. I det siste har jeg trent eg program som som ser slik ut. hva syns du om dette programmet ? Og blir det for lite hvile for beina når jeg trener knebøy dagen etter markløft ? kjører 4 uker med volum trening, og 4 uker med maks styrke. Dag 1: Bryst og tricep -Benkpress -Skråbenk med hantler - Decline press -Dips - Tricep pushdown Dag 2: Bein -Knebøy -Leg extensions -Leg curls -Tå hev Dag 3: rygg og bicep -Markløft -Nedtrekk -Kabel roing (smalt grep) -Kabel roing (brett grep) -Bicep curls Dag 4: Bryst og skuldre -Benkpress -Skråbenk med hantler - Dips med brett grep -Skulder press -Sidehev -Reverse flyes Dag 5: Bein og rygg -Markløft -Nedtrekk -Kabel roing (smalt grep) -Kabel roing (brett grep) -Knebøy -Tå hev Takk nemmelig for alle svar!! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20507-funker-dette-treningsprogramet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.