Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt en pulsklokke, og har lagt inn alle dataene mine. Var på en 2.40 timers tur i går med ganske høy puls, og i følge klokka forbrant jeg nesten 2000 kalorier. I dag var jeg på en løpe/gåtur på en time, og i følge nike måleren forbrant jeg 500 kalorier, mens pulsklokka sier 750... Hvilke skal jeg stole på? Vet at kalorier ikke er alt, men det er en fin måte for meg som nybegynner å følge med på hva jeg spiser og trener.

Også, jeg spiser ca 1400 kalorier hver dag (følger med på fett, proteiner og karbohydrater). Om jeg trener og forbrenner 500, skal jeg da spise de kaloriene igjen, eller går det fint å fremdeles kun spise 1400?

Håper dette var logisk formulert, haha!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20457-pulsklokke-eller-nike-m%C3%A5ler-mat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...