Helle G Skrevet 22. april 2013 Skrevet 22. april 2013 Hola! Jeg er i desperat nød etter ON 100%whey gold std i double rich choc-smaken, og vil helst ha den i 2,2kg. Gymgrossisten har vært utsolgt ganske lenge, og jeg trenger det mycket snart :-) Har noen andre nettsider jeg kan kjøpe på, som er legit og i Norge? Takk!! Siter
Helle G Skrevet 25. april 2013 Forfatter Skrevet 25. april 2013 De er også utsolgt for den jeg skulle ha.. :/ Siter
Helle G Skrevet 25. april 2013 Forfatter Skrevet 25. april 2013 Var helst det at de skulle være i Norge, så frakten går fort. Vet du hvor lang tid det pleier å ta til du har varene på døra fra bodypower.se, Millas? Siter
tisaksen Skrevet 25. april 2013 Skrevet 25. april 2013 Kjøp den 4,?Kg sekken, blir billigere i lengden det :-) Siter
VegarL Skrevet 25. april 2013 Skrevet 25. april 2013 Var helst det at de skulle være i Norge, så frakten går fort. Vet du hvor lang tid det pleier å ta til du har varene på døra fra bodypower.se, Millas? Kan dobbelsjekke om de har det på kaliber i morgen? Evt du får bare stikke innom der :pkl 15-2100 hverdager. Vet de selger det merke men husker ikke smakene. Siter
lasla Skrevet 28. april 2013 Skrevet 28. april 2013 Proteiner og kosttilskudd på nett Proteiner Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.