Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! Vil kalle meg ganske nybegynner i forhold til de fleste andre her inne, så lurer på om noen var interessert i å vurdere mitt måltid etter trening i forhold til vekt, kjønn osv..? Er ei jente på 17 år, veier ca. 60 kg. Mitt mål er å vedlikeholde/redusere fettprosent og øke litt i muskelmasse :)

I dag trente jeg ganske tung styrke på bein, klarte faktisk 80 kg x 1 i knebøy, noe som jeg er veldig fornøyd med(y) (jippi!) Dro hjem og spiste dette:

- Ca en halv boks mager kesam

- Halvt eple

- 1 scoop gold standard 100 % whey vanilla creme

- sukrin + kanel

Blandet alt dette og nøøøøt! Altså, jeg tok ikke noe shake o.l., da jeg spiste dette rimelig kjapt etter trening.

Noen der ute som synes jeg burde gjøre noen endringer? for mye, for lite??

Håper på tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/20154-ny-vurder-mitt-m%C3%A5ltid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk å få i deg fett også(f.eks nøtter)! Og du kunne godt unnet deg hele eplet (trenger karbohydrater etter trening)! Nå vet ikke jeg om dette var et litte mellommåltid eller et hovedmåltid, men jeg synes mengden virket ganske liten! ellers bra :)

Som Minni over her sier virker det som litt lite mat, men det er umulig å si noe som helst om et måltid alene. Dette ene måltidet sier oss ingenting om hvordan du spiser resten av dagen, hva og hvor mye. Hvis du ønsker hjelp med kostholdet vil jeg anbefale deg å legge ut en hel, typisk dag med matvarer og mengder :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...