Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Eg har trent i 1 mnd tid, men har aldri hatt noe program. Derfor spør eg om noen har lyst å hjelpa meg setta opp eit detaljert treningsprogram i ca 10 uker til meg :) Eg er ikkje så flink på navn til øvelser, men det skal eg få til. Eg er 192 høg og veger 98 kilo så eg har litt mage. NB! LIker å ha det detaljert.

Programet skal gå ut på å gå ned i vekt samtidig som eg får muskler. Basisøvelser er flott :D Eg er ikkje sikker på ka som er best for meg. vist dere kan lage eit program til meg så blir eg veldig taknemlig. PS: er i elendig form og har ikke mye muskler. :))

Basisøvelser funker :) MEN DETALJERT. Tusen takk :D

Skrevet

Hva med å prøve StrongLifts 5x5? Det er bare baseøvelser og introprogrammet går over 12 uker (men du fortsetter så lenge du fortsatt har progresjon).

5x5 beskrivelsen er veeeldig detaljert:

http://s3.stronglifts.com/stronglifts-5x5-report.pdf

Registrerer du deg på email listen får du i tillegg tilgang til et excel ark for å vise progresjon. Du kan også laste ned en egen iphone/android app for programmet.

StrongLifts: Gain Muscle And Strength While Losing Fat StrongLifts

Skrevet

Takk takk, men eg ville gjere hatt litt meir enklere program over ka eg skal gjøre kvar gang. :)

Skrevet

Den her er "stjelt" fra iform. Funker bra. Dersom du klarer mer enn det antall reps som er oppgitt på siste sett. Så trø på med mere vekt.

Enkel 3-splitt

Dag 1: forside lår + bakside lår + legger Knebøy / beinpress 3 x 6-12 Utfall i smithmaskin 3 x 6-12 Utspark 2 x 10-15 Markløft med strake bein 3 x 6-12 Liggende lårcurls 3 x 6-12 Donkey tåhev 3 x 6-15 Sittende tåhev 3 x 6-15 Dag 2: bryst + skuldre + triceps Flat benkpress/brystpress 3 x 6-12 Skrå benkpress/brystpress 3 x 6-12 Cable crossovers / flyes / pec dec 2 x 8-15 Militærpress / nakkepress i maskin 3 x 6-12 Sidehev (hantelhev til siden) 3 x 8-15 Omvendt pec dec for bakside skuldre 2 x 8-15 Fransk press / smal benkpress 3 x 6-12 Nedpress med stang eller tau 3 x 6-12 Dag 3: rygg + biceps Markløft 3 x 5-8 Sittende roing / stangroing 3 x 6-12 Nedtrekk / chins / hammer nedtrekk 3 x 6-12 Shrugs 3 x 6-12 Curls med stang eller hantler 3 x 6-12 Hammer curls 3 x 6-12

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...