Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Er ei jente på 23 år. Når jeg var 18, fødte jeg en sønn. Før graviditet veide jeg 46, rundt et halvår etter fødsel veide jeg 60. Om jeg husker rett, er jeg kun 157 cm.

Deltok på livsendringskurs, men lite resultater pågrunn av lite motivasjon.

Hadde da liten forbrenning og mye fettprosent.

Mai 2012 var jeg gjennom et samlivsbrudd. Vart alene med gutten annenhver uke, og lite med inntekt. Så sparte det jeg hadde av penger til jeg hadde gutten. Totalt feil måte å gjøre det på, men tenkte kun på guttens beste. I løpet av en måned var vekten på 50 kg (til dags dato er den på 49). Men det positive med vektnedgangen er at fettprosenten er på normal, så alt jeg gikk ned - var kun fett!

Juli ifjor skjedde det positive ting. Jeg fikk meg jobb, så har en nogenlunde grei inntekt - og har mat på bordet hver dag.

Men de siste månedene har jeg hatt minimalt med energi og er trøtt 24/7, så ønsker å begynne å trene.

Som de fleste vet - forandrer kroppen seg etter et svangerskap. Så jeg vil ha mest fokus på magen, men også hele kroppen. Sommeren nærmer seg, så er vell på tide å sette igang.

Noen som vil hjelpe meg å sette opp et treningsprogram? Både hjemmetrening og trimrom, da det blir vanskelig å dra på treningsrommet når jeg har gutten :)

Vil gjerne ha tips om hvilken mat som er bra for kroppen!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19973-trenger-rutiner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lest denne? Styrketrening for nybegynnere - Fitnessbloggen

Her står det utrolig mye interessant :)

Fikk selv en sønn for 3 år siden, var da 19, så vet litt om det du har vært gjennom i forhold til svangerskap ;)

Les artikkelen først, spør etterpå ;)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19973-trenger-rutiner/#findComment-736324
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...