Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger hjelp til å lage et cardio program. Vil ha mer utholdenhet og få vekk litt fett på kroppen. Er nybegynner, men har jogget på tredemølle i 2 mnd nå, men har bare jogget med hasstighet på 8.5 km i max 15 min, før styrketrening. Men har lyst å forsette å jogge på tredemølle, men vil ha et program som gir resultater.

Kjekt om noen har noen gode ideer å komme med, setter pris på all hjelp! :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19864-hjelp-til-et-bra-cardio-program/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ganske så nybegynenr så har null aning på feks hva "lligge på ca 70 % av makspuls" betyr, og det samme når de skriver "Dragene på intervallene kan vare i 3 til 8 minutter".. Vet det kanskje er et domt spørsmål, men jeg som aldri har trent før så blir det ganske så nytt for meg, så håper på svar! For det så ut som det var noen gode retningslinjer på 4x4 intervaller :) Så hadde blitt glad om du, StiligeCecilie eller andre kunne forklart meg dette, eller kanskje delt t program som noen har prøvt selv!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...