Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei dere :) Jeg hadde håpt på at dere har noen innspill til meg for å gå ned i vekt? Jeg spiser rundt og lite søtsaker, men tror jeg spiser generelt mye mat. Og jeg elsker å trene! Så å gå ned i vekt burde egentlig ikke være noe problem! Men jeg tror jeg bare trenger litt hjelp på hvordan jeg burde trene og hva jeg burde spise. Så om noen har noen innspill å komme med, eller evt en diettplan og treningsprogram til overs så hadde det vært til stor hjelp! Ser også for meg at jeg kan følge er ganske strengt diett og treningsprogram i en måned for å gå en ordentlig kickstart og motivasjonsboost

Håper dere kan hjelpe meg!!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/19849-trenger-hjelp-med-vektreduksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei, hadde samme problem, fikk inspirasjon her på Fitnessbloggen. Regnestykket er vel at en som er aktiv som deg forbrenner ca 2300kcal om dagen, la oss si det ontrentlig. Det du må sørge for er å spise mindre enn 2300Kcal (eller det du forbrenner) samtidig som du fortsetter å trene og har det morro.

Jeg hatet trening før, virkelig skydde det som pesten intill jeg kom over en utrolig bra måte å trene på. TABATA HIIT (High Intensety Interval Training) er inspirerende, morro, utfordrende, gir raske og gode resultater og kan gjøres hjemme, på kontoret, i parken, på treningstudie, alene eller med andre. Søk det opp på youtube.

Jeg kjører Burpies, kettlebel, Mountain Climbers, Squats og mye mye mer, hver dag ca 35 minutter. last ned HIIT appen gratis for android eller iPhone, den hjelper deg å holde tiden, og motivasjonen oppe.

Lykke til dette klarer du, og du vil se resulater innen noen få uker, og for all del ikke glem Markløft, Benkpress, Knebøy og Chins, de store øvelsene gjør at du bytter ut de musklene du har i dag (4 takters 1 liters riskokermotor) med en fulltrimma V12 6 liters killer engine som kommer til å brenne mer Kcal i timen når du sitter i soffan og slapper av, enn de musklene du har nå!:)

STÅ PÅ :) !!

Hei hei, hadde samme problem, fikk inspirasjon her på Fitnessbloggen. Regnestykket er vel at en som er aktiv som deg forbrenner ca 2300kcal om dagen, la oss si det ontrentlig. Det du må sørge for er å spise mindre enn 2300Kcal (eller det du forbrenner) samtidig som du fortsetter å trene og har det morro.

Jeg hatet trening før, virkelig skydde det som pesten intill jeg kom over en utrolig bra måte å trene på. TABATA HIIT (High Intensety Interval Training) er inspirerende, morro, utfordrende, gir raske og gode resultater og kan gjøres hjemme, på kontoret, i parken, på treningstudie, alene eller med andre. Søk det opp på youtube.

Jeg kjører Burpies, kettlebel, Mountain Climbers, Squats og mye mye mer, hver dag ca 35 minutter. last ned HIIT appen gratis for android eller iPhone, den hjelper deg å holde tiden, og motivasjonen oppe.

Lykke til dette klarer du, og du vil se resulater innen noen få uker, og for all del ikke glem Markløft, Benkpress, Knebøy og Chins, de store øvelsene gjør at du bytter ut de musklene du har i dag (4 takters 1 liters riskokermotor) med en fulltrimma V12 6 liters killer engine som kommer til å brenne mer Kcal i timen når du sitter i soffan og slapper av, enn de musklene du har nå!:)

STÅ PÅ :) !!

Tusen takk!! Skal prøve dette :))

Hei, du! :) Hva med først å fortelle litt mer om deg selv, så er det lettere å hjelpe deg! Høyde, vekt, alder, kjønn, treningserfaring? (y)

Jente, 16 år, 169cm og ca 75 kg.. Jeg vil si jeg er godt trent! Har god kondis og er litt sterk, haha! Trenger bare å få bort fett for å få fram musklene :) liker å trene ofte, helst 4 ganger i uka! takk for at du vil hjelpe!

Sjekk denn tråden Intensivt eller moderat? Hva foretrekker du - og hvorfor? | Fitnessbloggen Forum

Husk, muskler forbrenner mer, og høy intensitet gjør deg sterkere og at du forbrenner mer. Du kan også, om du vil være litt beinhard prøve en runde med ketose. Det er ganske tøfft, men jeg har gjort det, gikk ned 20 Kg på et halvt år bare ved å kutte ut alle carbs, og spise en meget streng diett!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...