Gå til innhold

Stevia lovlig i Norge


storken

Anbefalte innlegg

Har for første gang testet ut Stevia, må si det imponerer. Til baking fungerer det bra, men brownies ble ikke helt det samme uten sukker (konsistensen ble ikke sånn karamellisert-crispy). Skal prøve meg på 50/50 Stevia/sukker om ikke så lenge :)

Bestilte fra iHerb, prøvde både NuNaturals og Now Food sin. Klarer ikke skille dem i smak, så førstnevnte vinner hva pris angår. Så at Groupon hadde tilbud på Stevia for litt siden, men det var faktisk dyrere enn fra iHerb, kanskje finnes det billigere enn dette andre steder også - uansett: jeg er storfornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg kjøpte Stevia fra ebay. Er ikke imponert over smaken. Og da jeg begynte å lese om hva slags Stevia typer det finnes så skjønte jeg det at magien er ikke ekte. For de fleste Stevia produkter er blandet med forskjellige ting. :sick:

Kanskje det finnes noen type helt rent Stevia der ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...